Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 21:42 0 kommentarer
Imorn väntar minst 2, max 4 matcher i Åsacupen.
Först en match om andraplatsen i gruppen, oberoende av resultat är vi klara för A-slutspel. Sen blir det kvartsfinal. Vid vinst blir det semifinal och beroende på resultat där blir det antigen final eller bronsfinal. Vi siktar väl på 4 matcher, 4 bra prestationer och 4 bra resultat va?
Första matchen spelas 09:30. Första kollektivmöjlighet är framme 08:58 på busshållplatsen. Så samlingen blir 09:05 på Norvalla. De som kör bil vill jag siktar på att vara vid planen 08:45 så kör vi 2-3 bilar och hämtar de som kommer med buss vid hållplatsen. Hoppas föräldrar är okej med det.
I första matchen kommer de som inte startat än göra det. Sen är det som alltid byten efter prestation, ork och behov. Hittils har alla fått speltid i samtliga matcher och jag tror faktiskt alla 18 har minst 45-60 minuter var, så vi har lyckats fördela det skapligt.
Kom ihåg vatten, lägg gärna en flaska i frysen ikväll så har man kallt länge. Kom ihåg att fylla på med mat och vätska även ikväll.
Ses imorn.
//Rino
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies