Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 23:29 0 kommentarer
Hej!
Som nämnt behöver spelarna hjälpa till med att laga maten, det går inte ihop annars. Följande lista sätter vi upp tisdag-fredag (så får vi se om det blir lördag också, beror lite på om jag orkar).
Tisdag:
Lunch: Theo, Victor
Middag: Nick, Mahir
Onsdag:
Frukost: Robin, Yahye
Lunch: Toprak, Adam
Middag: Balder, Sahal
Torsdag:
Frukost: Said, Mommo
Lunch: Yusif, Ergin
Middag: Hassan, Hugo
Fredag:
Frukost: Munasar, Tunar
Lunch: Almir, Emil
Middag: Elian, Theo
Ni får INTE byta par eller måltid.
Önskar man laga något speciellt, säg till senast fredag, annars lagar ni det ni blir tillsagda laga. Malin och jag hjälper till det vi kan och kommer förbereda allt som kan förberedas utanför måltider.
Om alla är okej med det, så håller vi lördagen/fredagen lite öppen. När jag är själv med så många behöver jag rätt och slätt se vad jag orkar alltså. Tanken just nu är att vi kör hela fredagen sen hem lördag förmiddag. Men går allt bra och flyter på någorlunda med sömn och disciplin kan vi köra ett pass eller två även lördagen.
21 spelare är vi just nu. Hoppas det kan tillkomma någon mer. Det är förberedelse till Gothia och här kan man verkligen spela sig in och ut ur en elva.
//Rino
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies