Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 22:04 0 kommentarer
Hej alla!
I helgen är det Cup, där vi tar med 17-18 spelare (håller en plats lite öppen tills imorn).
Matcherna är 2 * 25 minuter och det är fria byten. Vi vill dock här vara otroligt noga med att påpeka att ingen är garanterad speltid, varken överlag eller i någon enstaka match. Med så korta matcher och cupspel spelar de vi bedömer har störst chans till den bästa prestationen/resultatet. Sen är det klart att blir vi klara med placering i gruppen innan sista matchen, någon match sticker iväg åt något håll eller dylikt är ambitionen att ge alla speltid. Men vi lämnar alltså inga garantier. Så det är klart och (över)tydligt.
Vi samlas en timme innan första matchen, kom i TID!!! Norvalla heter planen vi ska spela gruppspelet på. 3 matcher på lördag, samt en på söndag innan det blir någon form av slutspel (A eller B).
Alla måste ha med GOTT om vatten. Vettig mellis/lunch bör också med. De har säkert hamburgare och dylikt där, men vill man prestera på en fotbollsplan är knappast burgare och Snickers det bästa man kan äta...
Börja dricka rikligt med vatten redan ikväll och fortsätt med det under hela helgen.
Så siktar vi på en bra prestation och förhoppningsvis att kunna stå i en final.
Ses lördag!
//Ledarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies